Re: Error 403 - gdzie jest lista adresow

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Sat 21 May 2005 - 01:48:40 MET DST

W wiadomości: g7kr81lsd9b4pklpgnpoigpfdhllnuv17f@4ax.com,
Maciej Lankowski <berberek@priv7.onet.pl> napisał(a):
> Witam!
>
> Od dłuższego czasu gdy niektórzy użytkownicy naszej sieci wchodzą do
> Intranetu - kiloro z nich dostaje taki oto komunikat:
>
> HTTP Error 403
> 403.6 Forbidden: IP address rejected
>
> This error is caused when the server has a list of IP addresses that
> are not allowed to access the site, and the IP address you are using
> is in this list...
>
> Gdzie ta lista może się znajdować? W preferencjach jest ustawione All
> Addresses Allowed...
>
> Nie mogę nigdzie tej listy znaleźć... Adresy klientów są przydzielane
> [...]
[...]

Witam!

Może to problem z prawami, a nie z zakresem adresów IP. Czy masz wyłączone
zintegrowane uwierzytelnianie Windows na IIS?

Czy możesz odtworzyć sytuację, w której powstaje problem. Jeśli tak można
spróbować logować wszystkie operacje dyskowe (FileMon z SysInternlas) i
znaleźć operacje, która zakończyła się niepowodzeniem z powodu praw (należy
otworzyć log w Excelu i posortować po kolumnie status).

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski