problem z drukarką w xp

Autor: Arti <biblos_at_gazeta.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 21:52:56 MET DST

Witam wszystkich
Nie mogę uruchomić drukarki w Windowsie XP (SP2). Chodzi tutaj o model HP
PSC 750 xi (USB). Po zainstalowaniu sterowników w panelu sterowania drukarka
nie jest widoczna, a jeżeli chcę skorzystać z opcji: dodaj drukarkę pojawia
się komunikat - nie jest uruchomiona usługa buforowania wydruku. Jeżeli
podłączam drukarkę, jest ona rozpoznana przez system ale po kilku krokach
kreatora pojawia się - serwer RPC nie jest dostępny. W menadżerze urządzeń
drukarka jest w grupie: drukarki zgodne z IEEE 1284.4.
Nie wiem co jest grane, jeżeli ktoś może mi pomóc to będę wdzięczny.