Kontrola rodzicielska ;-)

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 20:35:39 MET DST

Witam
Mam taki problemik. Do mojego mlodszego przychodza czesto koledzy i bawia sie moim drugim komputerem, na ktorym mam wazne dla mnie
dane i nie chce by przypadkiem mi cos uszkodzili czy skasowali. Zainstalowalem sobie RAdmina tak by moc na biezaco obserwowac co oni
tam wyprawiaja. Lecz moj mlodszy jest "zapobiegliwy" i co jakis czas zmienia mi haslo, przez co musze ingerowac w ustawienia na
tamtym kompie, zeby miec do niego dostep. Robi to zwykle jak sobie przypomni, ze ikonka jerst w Trayu i program dziala w tle.
Moje pytanie dotyczy tego, jak zainstalowac RAdmin jako usluge WINXP tak by nie bylo latwo rozpoznawalnych oznak dzialania programu
()tzn. m.in. brak ikonki w trayu). Jak moge to skonfigurowac?
Pozdrawiam
Paweł