Re: Zdalny desktop i aplikacje.

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Thu 19 May 2005 - 13:41:28 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Większym problemem
> jest obciążenie pamięci, ale jeżeli wszyscy użytkownicy
> będą uruchamiali jednocześnie ten sam zestaw aplikacji
> to część kodu powinna być uwspólniona.

A czy pamięć nie jest izolowana dla poszczególnych sesji ? Zauważyłem na
moim serwerze terminali, że ntvdm.exe odpowiedzialne za uruchamianie
programów DOS uruchamiane jest dla każdej sesji oddzielne mimo, że w
jakimś opisie znalazłem, że powinno być uruchamiane tylko jedno
wystąpienie tego programu.

Radzę testy, u mnie wspomniane wyżej ntvdm.exe tak zmulało serwer, że
musiałem wywalić aplikację DOS poza serwer terminali. Konfiguracja
serwera była podobna tzn. procki te same, pamięć 4 GB - wysiadało na
czasie procesora nie na pamięci.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!