Re: Klopot ze zdalnym zamykaniem

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 12:35:14 MET DST

VGH wrote:
> Ściągnąłem psshutdown.exe, ale nie mogą zamknąć zdalnie systemu (XP) -
> odmowa dostępu. W Ustawieniach zabezpieczeń lokalnych zezwoliłem na
> zamykanie systemu przez Wszystkich, ale nic to nie dało. Firewall
> wyłączony i też nic. Pomocy!

jezeli to nie jest system w domenie to podlacz sie do tego systemu
wczesniej uzywajac na przyklad net use:
net use \\<computer>\IPC$ /user:computer\user

a jezeli to system w domenie to sprawdz czy nie masz tam jakiegos wirusa
czy czegos .. kilka dawalo taki objaw rpzy probie wykonania zadalnej komendy

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl