RDP przez VPN - problem z logowaniem

Autor: amigo <amigo_at_(fuck_spam)icpnet.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 22:49:07 MET DST

Witam

Mam prosbe o pomoc w rozwiazaniu takiego problemu:
jest sobie win xp, ktory zestawia vpn po sieci publicznej do serwera win
2000. ja sobie zestawiam nastepne polaczenie vpn z tymze serwerem i
uruchamiam zdalny pulpit na win xp. wszystko ok, do momentu okienka
logowania na win xp. chce sie zalogowac jako administrator, jednak lokalnie
jest zalogowany zwykly uzytkownik (ktory zestawial polaczenie vpn do
serwera). niestety kiedy windows blokuje tamtego usera aby mi dac mozliwosc
zalogowania, polaczenie vpn jest zrywane.
Uzytkownik lokalny musi pozostac przy ograniczonych prawach, wiec nie chce
uzywac jego konta.
Jak to zrobic, zeby sie zalogowac jako admin, bez zrywania polaczenia ?

z gory bardzo dziekuje