Re: Odtworzenie Veritasem kontrolera domeny

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 21:20:51 MET DST

Bartek Siebab wrote:
> zgadza się, przetestowałem ze 3-4 systemy backupowe na okoliczność
> sprawnego, szybkiego i bezbolesnego odtwarzania AD2k3 PDC/FSMO/itp
> i jedynie Symantec Live State Recovery sobie radzi z w2k3 srv pl

Ja tam serwerow PL unikam jak ognia w produkcji :) - niestety mialem
nieprzyjemnosc widziec juz kilka systemow backupu ktore nie radza sobie
z odtworzeniem AD, nie wiem czym to jest spowodowane .. API odnosnie
kopii zapasowaych AD z tego co wiem jest niezle i dobrze opisane i
kurcze jakos to sie da zrobic.

No nic, zawsze przydaje sie ntbackup :)

--
Tomasz Onyszko [MVP]