Re: jak odnaleźć w winXP pliki uaktualnień NSW, bazy wirusów itd. ?

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 19:49:13 MET DST

On 18 May 2005 19:37:29 +0200, monia wrote:

> Kochani, mam system w takim stanie, że wymaga postawienia obrazu z Ghosta.
> Problem w tym, że jestem modemowcem, a obraz nie zawiera aktualnych baz
> wirusów i wszystkich uaktualnień Norton SystemWorks'a (2004) ściągniętych od
> czasu jego stworzenia. Jakoś mnie nie stać, żeby znowu ściągać ileś tam MB..
> powiedzcie, które foldery przekopiować na płytkę i potem wrzucić z powrotem na
> dysk ? Mam NSW zainstalowany domyślnie w c:/program files, oprócz tego widzę
> mnóstwo folderów Symanteca w Danych Aplikacji..
> Kompletnie nie mam pojęcia, które foldery podmienić.. gdzie on przechowuje to
> [...]

Ściągnij z www.symantec.com jeden duży plik z definicjami i sygnaturami
wirusów. Jest to jeden plik o wielkości około 10MB. Przy modemie 56k potrwa
to około 25 minut za co przy wdzwanianym połączeniu zapłacisz około 3PLN.
Symantec nowe wersje wypuszcza mniej więcej co 2-3 dni.
Można spróbować podgrać pliki z najnowszymi datami z katalogów Symanteca
ale średni to pomysł bo co nieco może jeszcze w rejestrze zostać. Myślę, że
warto raz a porządnie zrobić upgrade a potem raz na tydzień-dwa ściągnąć te
10MB i uaktualnić sobie bazy sygnatur.

--
Pozdrawiam
Piotrek