Re: net use pod WinXP

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 19:29:37 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Jastrzębski" <pisz@na.berdyczow> napisał w wiadomości
news:d6ftfl$1jmu$1@news2.ipartners.pl...

> Jak do nich pojadę to spróbuję po numerze.
> Ale nie wydaje mi się żeby tu leżał problem.
> W sieci są też serwery DNS, WINS i wszystko inne śmiga na ile tylko
> 100mbps pozwala.

Tak mi do glowy przyszło, że to może jakiś problem
z rozwiązywaniem nazw. Sprawdź też uprawnienia do
tej drukarki mając na uwadze, że w XP Grupa Logowanie
anonimowe nie jest już członkiem grupy Wszyscy, tak jak w W2k
Nie pamiętam już jak XP domyślnie ustawia uprawnienia
do drukarki bo u siebie mam trochę pozmieniane dla różnych userów.

Piciu