Re: NTFS file streams

Autor: Grazyna <kuzynkagra_at_-wytnij-poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 17:28:38 MET DST

Grzegorz Niemirowski napisał w wiadomości

> O, można wiedzieć jak to zrobiłeś? Firmware jakiś specjalny? Bo ja np.
> mogłem sformatować pendrive tylko w FAT a jak zainstalowałem nową
> wersję
> firmware to jeszcze doszło FAT32.

Ja jeszcze tylko trochę uzupełnie to, co już powiedziano. Do
formatowania penów (to samo dotyczy zresztą kart pamięci) spod XP nie
jest potrzebne żadne dodatkowe oprogramowanie, trzeba tylko zmienić
jedną opcję. U mnie nazwy są niemieckie, więc opiszę Ci to tylko mniej
więcej ;-). Wejdż we właściwości pena, potem na zakładkę "hardware" (to
akurat swojsko brzmi), wybierz pena, ponownie na dole po prawej
"właściwości", potem "zalecenia" (czy jakoś tak). Zobaczysz tam dwie
opcje. U Ciebie zahaczona jest optymalizacja dla szybkiego usuwania
sprzętu. Jeżeli zamiast tego wybierzesz drugą opcję, będziesz mógł
formatować pena również w NTFS.

--
Grażyna