Re: Outlook Expres

Autor: matb <matb11_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 15:13:22 MET DST

ktoś podpisany jako *PAndy* był wystukał:

> Daj namiar z jaka bo laze od jakiegos czasu i probuje wlasnie w ten
> sposob kupic i nie moge cos trafic....

W Komputer Expert daja. Nie wiem, czy w aktualnym, bo ja nie kupuje
takich gazet, a swoja kopie nabylem z numerem lutowym chyba. A
wczesniejsza to juz nie pamietam.
W kazdym razie chyba widzialem nie tak dawno temu w kiosku z nowsza
wersja numer i zdaje mi sie, ze jakies numery archiwalne byly tez w
sprzedazy wlasnie z nietoperzem.

--
pozdrawiam
matb