[XP] Wyłączenie zbędnej sugestii

Autor: Stary Dziad <brak_at_brak.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 14:17:18 MET DST

   Witam.

   Mam sobie jakiś dysk twardy, niechaj będzie to E:. Problem w tym, że ten dysk
ma 2 Mb wolnego miejsca. Wobec tego po każdorazowym uruchomieniu Windows XP
wyskakuje mi dymek z przemiłą, ale irytującą i kompletnie mi niepotrzebną
informacją:

  -> "Wyczerpuje się miejsce na dysku E:. Aby usunąć nieużywane programy,
kliknij tutaj"

   Muszę kliknąć, bo inaczej ta przeklęta chmurka będzie się pojawiać co
godzinę. W jaki sposób mogę wyłączyć tą nadgorliwą funkcję?

--