Re: Problem z logowaniem do domeny - stacja WIN98SE ale z modemem

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Wed 18 May 2005 - 09:20:44 MET DST

Wojciech Ściesiński napisał(a):

> Tak, rzeczywiście podłącza, udostępnianie plików w sieciach Microsoft
> zresztą też ;-)
>
> Nie pytajcie mnie dlaczego ale usunięcie klienta sieci MS i ponowne
> zainstalowanie go umożliwiło mi zalogowanie. Zaraz pójdę i sprawdzę -
> właśnie robię kopię ASR przed instalacją service packa na w2003.

Ok, dzisiaj odkryłem przyczynę (??) logowanie przestaje być możliwe
jeśli jednocześnie na tym samym komputerze zainstalowana jest usługa
udostępniania plików i drukarek. Po prostu po wywaleniu klienta sieci MS
nie jest ona domyślnie dodawana. Dzisiaj jak zacząłem to dodawać to
znowu nie mogłem się z tego kompa zalogować do domeny.

Czy Wy też macie wrażenie, że czasami grzebanie w sofcie przypomina
szamanizm ?

Idę więc kupić printserver. Czy wiecie gdzie to zrobić tanio ?
Oczywiście na Allegro juz sprawdzałem.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZECZYTAJ DLACZEGO - PROTESTUJ !!