Re: DNS bawi się w chowanego.

Autor: Redart <redart_at_op.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 21:14:16 MET DST

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:d6avll$s5s$1@opal.icpnet.pl...

> Użytkownik "Filip Sielimowicz" <sielim@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:d6au1h$g2d$1@news.onet.pl...

> Proszę - wedle życzenia.
> Konto z onetu jeszcze nie odbija, więc pewnie nie
> jest jeszcze 'pełne' ;)

Nie odbija, ale mi się zwiesił OE przy odbieraniu którejś tam wiadomości
i ni w ząb nie chce ruszyć dalej - serwer zgłasza błąd. Zjawisko dla mnie
to dziwne, ale nie wnikam (za dużo tych dziwności na raz).

Zaś na podane konto filip łopata hands kropa com iznówkropa pl
nic mi nie przyszło, wiec może jeszcze
sielim łopata wp pl ?
Ile toto ma, że takie mi tu problemy wyskakują ?