Irda na USB

Autor: Rafaelo <ralko_at_cos_tam.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 20:33:11 MET DST

Witam.
Na początku chciałem napisać, że nie wiem czy jest to odpowiednia grupa na
ktorej powinienem zadać to pytanie :-)

Zakupiłem Irde na USB. Podstawiam pod nia telefon Nokia 6210 z aktywnym
polaczeniem podczerwieni, laczy sie z kompem i w trayu mam ikonke, ze
polaczenie jest nawiazane, wiec jest okej. Nawet obrazek udalo mi sie
przeslac, wiec niby jest wszystko w porzadku.

Ale.

Gdy podstawiam telefon Nokia 6610i (na tym telefonie mi zalezy, 6210
podlaczylem tylko dla testu) z aktywnym polaczeniem podczerwieni, rowniez
zostaje nawiazane polaczenie, lecz to polaczenie trwa bardzo krotko, bo po
paru sekundach wychodzi mi komunikat "Przerwane lacze bezprzewodowe. Twoje
lacze jest zablokowane lub urzadzenie zostalo przeniesione poza zasieg".
Zaznaczam, ze telefonu w ogole nie ruszam, i tak caly czas sie samoistnie
laczy, przerywa, laczy, przerywa, a co za tym idzie nie moge uzyskac
poprawnego polaczenia komputera z telefonem.

Urzadzenie na podczerwien sie zwie "Kingsun SF-620 USB Infrared Adapter"

Z gory dziekuje za odpowiedz.
Pozdrawiam
Rafaelo

     archiwum i przeszukiwanie newsów