Problem z NTBACKUPem

Autor: Aleks Anisimow <kiebok1_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 14:20:03 MET DST

Witam!
Mam kolejną zmorę. Mam taki serwerek, ktore jest backupowany ntbackupem.
Nigdy nie mialem problemow z odzyskaniem czego kolwiek az do dzis. Na
zakladce Restore wybieram sobie tasiemke, a ntbackup kazy mi wlozyc tasiemke
z inną datą. No to wkladam mu tasiemkę z inną datą, ntbackup zaczyna cos tam
robic i przywracac, a na koncu wyrzuca ze backup jest niekonsystenty.

Probowalem restartowac Removable Storage, probowalem katalogowac tasiemkę
(katalogowanie sie udaje, wypisuje ze nie ma nieskatalogowanych danych), ale
przy próbie Restore'a uporciwie chce niewlasciwą tasiemkę.

Czy ktoś ma jakiś sposób na to?

Pozdrawiam, Aleks.