Re: Data instalacji windowsa? Da sie wyciagnac?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 16 May 2005 - 23:37:40 MET DST

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:d6b227$va1$1@opal.icpnet.pl...

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> No to jeśli juz sobie tak pięknie 'dokładamy' to
> niekoniecznie musi być katalog Windows, bo ktoś
> mógł sobie upgrade z W2k zrobić ;)))))

Nie ja ;-)). Nie lubię robić upgrade ze starszych systemów. Poza tym
wówczas ta data byłaby o wiele, wiele wcześniejsza, a nie sprzed dwóch
dni.... Pojęcia nie mam, czemu nie jest ona zgodna z datą instalacji
systemu. Nie zmieniałem jej.

> Ale ciekawe co w takim przypadku pokaże systeminfo.
> Ktoś może coś napisać?

25-10-2004, 12:41:28.
Dokładnie tą datę utworzenia ma u mnie plik \Winn\\Repair\SYSTEM. I
tylko on.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/