Problem z Control Panel

Autor: Gall Anonim <mar_maz_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 19:47:19 MET DST

Witam

Mam Windows NT 4 Server i dziwny problem.
Po zalogowaniu do systemu jako administrator kiedy wchodzę pierwszy raz
do Control Panel (Start -> Settings -> Control Panel) wszystko chodzi
dobrze ale gdy chcę wejść ponownie następuje zawieszenie całego okienka
i muszę cały proces wywalić co powoduje dziwne działanie Explorera i tak
w kółko - gdy co drugi raz wejdę do okienka Control Panel następuje zwis.
W logach pojawia sie zawasze komunikat:
The shell stoped unexpectedly and Explorer.exe was restarted.

Straciłem na instalację servera wraz z oprogramowaniem 3 dni i nie
uśmiecha mi się kasacja wszystkiego i ponowna instalacja.

Może ktoś wie co jest grane?

Pozdrawiam