Re: DNS bawi się w chowanego.

Autor: Filip Sielimowicz <sielim_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 19:10:45 MET DST

news:d6aivl$eeu$1@polsl.gliwice.pl...

> Nslookup sam zawiera kod komunikacji z serwerem DNS
> i nie korzysta z usług systemowych.
>
> Usługa "Klient DNS" działa? LSPFix nie pokazuje żadnej
> niesprawnej warstwy WinSock?

Klient DNS działa. Generalnie nie widzę, by jakaś istotna
usługa związana z siecią nie chodziła. Zresztą w podglądzie
zdarzeń też nie widać, żeby się coś nie uruchamiało.
W zdarzeniach systemowych jedynie teraz regularnie pojawiają
się errory wygenerowane przez W32Time:
Dostawca czasu NtpClient: Wystąpił błąd podczas wyszukiwania serwera DNS
ręcznie skonfigurowanej końcówki "time.windows.com,0x1". Klient NtpClient
ponowi próbę wyszukania serwera DNS za 15 min. Wystąpił błąd: Nieznana
usługa. Nie można znaleźć usługi w podanym obszarze nazw. (0x8007277C)

Dostawca czasu NtpClient jest skonfigurowany, tak aby pobierać czas z
jednego lub kilku źródeł czasu, jednak żadne ze źródeł jest obecnie
niedostępne. Przez 15 min nie nastąpi próba kontaktu ze źródłem. NtpClient
nie ma źródła dokładnego czasu.

Jest też inna sprawa: uruchamiam na kompie klienta VPN i teraz zaczął mnie
się sam często
pytać, czy go uruchomić (jeśli jest wyłączony). Wcześniej nigdy się o to nie
pytał, a teraz
np. przy próbie odczytania poczty wyskoczył z prośbą o zalogowanie.