Moje boje z SP1 dla Windows 2003 EE PL [Srednio dlugie]

Autor: FlashT <no_at_way.com>
Data: Mon 16 May 2005 - 18:12:43 MET DST

Godzina 00:00:
---------------

Zainstalowalem to g. i teraz tak... Apache HTTP Server sie chrzani, zuzywa
100% procka niewiadomo czemu... Azureus sie nie chcial odpalic a jak juz po
30 minutach sie odpalil, to nie chcial sie z niczym polaczyc... Jakas tarcza
w trayu sie pojawila i mowi "Pobieranie aktualizacji: 0%" i cholera wie co
to jest... (pewnie windows update?) a na dodatek w Outlook Express
pozmienialy sie czcionki i nie umiem ustawic takiej jaka byla wczesniej - no
i polskie znaki nie wyswietlaja sie poprawnie w wiadomosciach w ktorych
przed updatem sie wyswietlaly... KISZKA panie...

Godzina 00:30:
--------------

Na dodatek wszystkie p2p sie pluja ze mam pozamykane porty?!

Emule:
Starting TCP connection test...
TCP test failed! UDP test will not be performed.

Azureus:
Costam, ze nie moze polaczenia na UDP i zebym sprawdzil ustawienia
firewalla...

WCZESNIEJ TAK NIE BYLO, a w Outposcie obie aplikacje maja Trusted.

Co jest do cholery? :/

Godzina 01:15:

Wszystkie moje polaczenia sieciowe maja kolo swoich ikonek klodeczki ()...
czy to oznacza ze firewall windowsowy jest wlaczony??? Jak probuje wejsc do
ustawien zapory systemu windows wyskakuje nastepujacy blad:

"Nie można uruchomić Zapory systemu Windows, ponieważ inny uruchomiony
program lub usługa może używać składnika translacji adresów sieciowych
(Ipnat.sys)."

Help?