Re: linia komend

Autor: Pawel <goghi_at_poczta.fm>
Data: Mon 16 May 2005 - 15:34:57 MET DST

Grzegorz Niemirowski wrote:

> Dziwne, u mnie działa. Czy mógłbyś wkleić zawartość okienka konsoli?

Po prostu wypisuje:
cdrecord: No such file or directory. No read access
for 'dev'.

Prawie już poradziłem sobie z tym problemem (męczę się już dobrych parę
dni) - za pomocą pliku tekstowego, do którego wcześniej wpisuję to, co
zwraca cdrecord:

for /F "tokens=* delims=," %c in ('more temp.txt') do mkisofs -J -r -V
fundacja -C "%c" -M 1,0,0 -o fundacja.iso c:\fundacja

i to już działa, ale.....

niestety działa tylko w przypadku wpisywania poleceń po kolei w linii
komend - kiedy umieszczam komendy dokładnie w takiej samej kolejności w
pliku record.bat i uruchamiam go:

cdrecord dev=1,0,0 -msinfo > temp.txt
for /F "tokens=* delims=," %c in ('more temp.txt') do mkisofs -J -r -V
CDROM -C "%c" -M 1,0,0 -o output.iso c:\fundacja

przy pierwszej linijce tekstu na konsoli pojawia mi się dziwna jedynka:
cdrecord dev=1,0,0 -msinfo 1>temp.txt

, po czym wypisywany jest komunikat:

W tym momencie c" -M 1,0,0 -o output.iso c:\fundacja było nieoczekiwane

- (to zapewne uwaga do drugiego polecenia). Powstały plik temp.txt
wydaje się być prawidłowy.

Uff, powoli tracę nadzieję :-(((

Pozdrawiam,
Paweł