Re: linia komend

Autor: Pawel <goghi_at_poczta.fm>
Data: Mon 16 May 2005 - 13:24:01 MET DST

Witam,

Przepraszam, że nie mogłem wziąć udziału w dyskusji, ponieważ
odwiedzałem Kraków (Juwenalia :-)))))))))

Chodzi mi oczywiście o zrobienie obrazu ISO, po czym wypalenie następnej
sesji na płytce (jako kolejnej, nie pierwszej sesji).

Zaproponowane przez Grześka rozwiązanie:

for /F "tokens=* delims=," %c in ('cdrecord dev=1,0,0 -msinfo') do
mkisofs -J -r -V Session1 -C "%c" -M 1,0,0 -o output.iso c:\fundacja

niestety nie działa - nie można znaleźć pliku cdrecord, chociaż znajduje
się on w tym samym katalogu, z którego nastąpiło wywołanie komendy.

Jeśli chodzi o napęd - wartości 1,0,0 można określić "na stałe" i nie ma
  chyba co kombinować z ich automatycznym wyznaczaniem za każdym razem :-)

Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie tematem,
Paweł