nie mozna odnalezc pliku lub skladnika - problem!

Autor: Marcin Kaczor <m.kaczor_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 13:02:57 MET DST

witam, ktos mi nasyfil w kompie. mam win2000 i teraz jak uruchamiam KAZDY
program to wyskakuje mi "nie mozna znalezc pliku badz jego skladnika. sprawdz
czy plik jest zainstalowany badz czy wszystkie biblioteki sa dostepne". i
teraz nie wiem jak mam to naprawic. wszystkie programy mam normalnie
zainstalowane. chyba nie mam jakis innych plikow. ktos musial mi cos usunac.
czy ktos wie moze w czym jest problem i jak to naprawic?
gdzie moge znalesc jakies plik?

Pozdrawiam
Marcin