Re: [OT] Re: windows 2003 server jako stacja robocza?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 15 May 2005 - 22:27:39 MET DST

Użytkownik "pifpaf" <pifpaf_CIACH_@interia.pl> napisał w wiadomości
news:d68a63$lcn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tak, ale zauwaz, ze coraz wiecej jest lamerskich odpowiedzi na
> powazne pytania. Pewnie dlatego, ze coraz szybciej mozna stac sie
> "specjalista" ;-)

Wiesz, obecne systemy stały się tak złożone, że trudno o człowieka
który ogarnąłby wszystko, co się dzieje "od środka". Dlatego dzisiejsi
specjaliści dzielą się na tych wyspecjalizowanych w wąskich obszarach
działania systemu, i na ludzi zajmujących się szeroko pojętym
wsparciem użytkowników - którzy niekoniecznie muszą się znać na
bebechach, a mimo to trudno im chyba odmówić posiadania wiedzy.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/