Re: MAM PROBLEM - ASUS P5AD2-E + WINDOWS XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 15 May 2005 - 18:42:06 MET DST

Użytkownik "META" <pioga@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:d679jr$is0$1@eol.ab-byd.edu.pl...

> Ale ja chce wlasnie zainstalowac WINDOWS XP PRO z SERVICE PACKA 1 na
> zupelnie (nigdy nic nan nim nie bylo) czysty HDD.

To go zainstaluj, ale na partycji nie większej niż ograniczenia
BIOS-u. Resztę dysku spartycjonujesz sobie już spod systemu, np. spod
diskmgmt.msc. A poza tym przeczytaj poniższy link i koniecznie się
upewnij, że masz w rejestrze wpis EnableBigLba=1:

303013 - Jak włączyć obsługę 48-bitowego adresowania bloków logicznych
dla dysków ATAPI w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;303013

P.S. Odradzam instalowanie systemu na partycji większej niż
kilka-kilkanaście GB; czemu - to już poszukaj w archiwum.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/