Re: windows 2003 server jako stacja robocza?

Autor: angryKid <adres_at_w.sigu>
Data: Sun 15 May 2005 - 13:40:25 MET DST

FlashT wrote:

> Darmowa :-)

a z kupnych? jakby co to trochę kosztuje i fajnie byłoby wiedzieć, którą
kupić. jedyne różnice jakie udało mi się znaleźć na guglach dotyczą
spraw administracyjnych, które mnie zupełnie nie interesują, pytanie
brzmi czy jest między wersjami jakaś różnica w użytkowania kompa jako
stacji roboczej dla grafiki głównie?

--
| przemek(at)rostek.tk | rostek.tk |