Re: czy jest jakis "terminal server" bez licencji "od glowy"?

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_hu.hu.to-trap.poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 11:00:29 MET DST

Robert Winkler napisał(a):

> Następiła zmiana w licecjach TS.
> Obecnie w2k prof. oraz xp prof. nie posiadaja już licencji TS.
> Jest jeden wyjątek, jeżeli powyższe systemy zakupione zostały
> przez 24 kwietnia 2004 roku to jego właściciej
> objęty został programem Terminal Server CAL Transition Plan
> i ma prawo zgłosić się do Microsoftu
> po najeżącą mu się licencje TS CAL.
> Oferta jest jednak dostepna tylko do 31 grudnia 2005.
> Po reszte informacji odsyłam do FAQ
> http://www.microsoft.com/windowsserver2003/howtobuy/licensing/tscaltransfaq.mspx

Dziękuję za info.
ale..
Panie Robercie...
Jedno pytanie ...Sprawa dotyczy Windows 2003 a nie 2000..
Czy ja się mylę ???
To że w w2k3 się zmieniło to ja wiem...
Ale czy teraz zakupione xp prof nie będą posiadały status "licencji
stałych" w TS ??? a tylko będą widoczne jako licencje "tymczasowe (90
dni) ???
Ja osobiście uzywam xp prof zakupiony w 10.04 i nie mam żadnego problemu
z licencjami a moj komputer jest w licencjach "stałych".
Oczywiście mówię cały czas o Windows 2000 server nie 2003, tak jak moim
pierwszym poście.

marcin szczygielski