Re: Dyski nie chca spac

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 23:02:23 MET DST

Użytkownik "pifpaf" <pifpaf_CIACH_@interia.pl> napisał w wiadomości
news:d65gn5$54s$1@nemesis.news.tpi.pl...
[...]
> Rzeczywiscie system cos tam zawsze zosbie bedzie zapisywal i tym samym po
> pewnym czesie dyk sie wlaczy. Kiedy? Pewnie wtedy gdy bufor zapisu
> zostanie wypelniony.
>
> Co wiec zrobic?
> Czy mozna jakos zwiekszyc rozmiar buforu zapisu ?
> Jak ograniczyc zapisy do logow (jesli to o logi chodzi) ?

Z tego co wiem w Windows nie można czegoś takiego zrobić i wg mnie lepiej
zrobisz jeśli zamienisz tego desktopa na jakiś mały routerek za 300 zł
albo na komputer typu 486/Pentium za flaszkę od kumpla, w którym nie będzie
dysku tylko będzie się odpalał z dyskietki na przykład (vide Freesco). Taki
mały komp
zużywa niewiele prądu i jest cichy bo nie ma ani dysku, ani wentylatora na
procku.
Zrobiłem kiedyś jedną taką śmieszną instalację i chodzi już bez przerwy
przez 5 lat (nie licząc odkurzania kompa i padów prądu, ale i tak sam się
podnosił).

--
Tomasz Polus