Re: Alert wirusowy

Autor: <chweepsNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 12:37:13 MET DST

Dnia Sat, 14 May 2005 12:24:02 +0200, Michał Biek <mb@2.pl.invalid>
napisał:

> Co jest napisane w Panel sterowania ---> [Centrum zabezpieczeń]
> w/pod/obok opcji Ochrona przed wirusami ?
> Czerwone, zielone... ? :-)

Zielone.Problem ten występuje tylko wtedy gdy na komputerze było
uruchomione inne konto.Po wylogowaniu z niego i wejściu na moje norton sie
buntuje w ten właśnie dziwny sposób,Normalnie to nawet nie nożna rozróżnic
zadnych szczegółów okna ale raz system był na tyle uprzejmy że otworzył to
okno ułamek sekundy dłużej i stąd wiem jak ono wygląda.

--
Pozdrawiam Darek