Re: Alert wirusowy

Autor: <chweepsNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 11:11:54 MET DST

Dnia Fri, 13 May 2005 23:28:09 +0200, Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk
<blackfox@x-privat.org> napisał:

> Jesteś pewien, że to "Norton"? - a jeśli tak to jakie "Nortony" masz tam
> zainstalowane na tym, systemie? Logów żadnych nie ma?

Mam Nortona 2003 w sysytemie XP.NIe jestem pewien w 100% że to Norton ale
kolorystyka okna - żółto,biało pomarańczowe oraz gdzieś kątem oka
zauważone słowo wirus skłania mnie do do takiego właśnie wniosku.W
kwarantannie jest pusto, dziennik aktywności pokazuje kilka pozycji z
różnymi komentarzami- nie można naprawić,odmowa dostępu,usuniety
automatycznie.

--
Pozdrawiam Darek