On Wed, 11 May 2005 14:16:35 +0200, Konrad Kosmowski
<k.kosmowski@gmail.com> wrote:
> *** karolina sz. <karolina@sz.pl>:
>
>> posiadam instalacyjna plyte windowsa xp oem, ktora jest uszkodzona
>> [odprysk, utlenienie], i probowalem ja wymienic na nowa.
>
>> w serwisie komputerowym gdzie zakupilem, odeslano mnie do microsoftu,
>> a w dziale pomocy technicznej microsoftu odeslano mnie do serwisu
>> gdzie zakupilem plyte, kwitujac, ze nie prowadza supportu wersji oem.
>
>> kto ma racje? kogo powinienem naciskac o wymiane nosnika?
>
> Zrób sobie kopię płyty od tej samej wersji Windows od kolegi. To jest
> całkowicie legalne - możesz posiadać kopię zapasową.
>
W OEM ? , od kiedy, umowa licencyjna sie zmienila ?
-- Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/Received on Fri May 13 23:20:23 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 13 May 2005 - 23:42:03 MET DST