Re: problem ze starszym programem po migracji z 98se do 2k

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 13 May 2005 - 16:23:36 MET DST

Użytkownik "Marek Kozlowski" <kozlowsm@mini.WYpw.TNIJedu.TOpl>
napisał w wiadomości news:d62akh$r60$1@nemesis.news.tpi.pl...
> :-)
>
> Wspaniale, ale ja tego nie uruchamiam na FreeBSD 5.4, tylko na
> _nastepnej_ wersji _tego_samego_ wystemu. I AFAIK pewna minimalna

Mylisz się. W2k ma tyle wspólnego z Win9x, co Unix z Linuxem.

> zgodnosc tych wersji jest zachowana - to prosty program i dziala na
> APIsach win32. NAdmienie, ze Windows98 SE nei mozna obecnie
> legalnie uzyskac.

Owszem, pewna _minimalna_ zgodność została zachowana.
Ale to są zupełnie różne platformy.
W2k np. nie pozwala na bezpośredni dostęp do sprzętu: grafiki, audio
etc...

> BTW: Twoj post nie posuwa sprawy do przodu...

Być może. Ale może zamiast doszukiwać się problemów w systemie,
skierujesz swą uwagę na informacje od wsparcia technicznego producenta
tej gry bądź od ludzi, którzy już z nią walczyli. Ot, choćby tutaj:
http://ryxi.com/games/72-739-warlords3-reign-of-heros-on-win2000-read.shtml .
Piszą tu, że to problem z obsługą grafiki właśnie i że gra ta ani pod
W2k, ani pod XP działać nie będzie.

P.S. Czy przed zadaniem pytania na grupie użyłeś Google?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/