Re: ActiveX i IIS

Autor: Marcin Hlibowski 'Roger' <m.hlibowski.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 16:09:27 MET DST

=VIM= <wyrzuc@to.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w wiadomości
> sie
> kontrolki

> w kodzie html mam osadzony obiekt
>
> <obiect classid="id_klasy" codebase ="tu wpisalem recznie sciezke http do
> obiektu Front Page zostawil to puste ">
>
> <obiect>
>
> w jaki sposob wskazac klientowi skad ma sciagnac ten obiekt ?

Wydaje mi się, ze kolega myli kontrolkę po stronie serwera WWW (rejestrowaną
np. za pomocą regsvr32 lub w środowisku transakcyjnym COM+ w component
services, z którym klient w ogóle nie ma nic wspólnego),
z kontrolkami ActiveX uruchamianymi po stronie klienta, z którymi serwer nie
ma nic wspólnego, oprócz tego że przesyła go jak każdy inny plik. Na
instalowanie i uruchamianie tych drugich, muszą zezwalać odpowiednie
uprawnienia w przeglądarce. Najlepiej dodać witrynę do zaufanych (o ile się
rzeczywiście ufa tym ActiveX).

--
Roger