Re: ActiveX i IIS

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 13:41:05 MET DST

=VIM= wrote:
> regsvr32 juz zrobilem , zreszta jak go odpale na serwerze to wyswietla sie
> IIS mam ustawiony tak samo jak do asp , od czego tu zaczac diagnozowac
> na ekranie klienta mam dwa kwadraty w miejscach gdzie powinny byc kontrolki

OK ale to oznacza tylko i wylaczeni tyle ze na serwerze zainstalowales
kontrolke ActiveX i ona sie tam uruchamia bo istnieje - klient jej nie
ma i nie wie jak ja sobie pobrac to i nie zainstaluje jej - jezeli zas
to mial byc komponent ktory potem w ramach strony ASp tworzysz po
stronie serwera (ale nie wydaje mi sie cos) to cos jest nie tak w kodzie
ASP.

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl