Re: Model DCOM???

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 22:22:00 MET DST

Użytkownik "grzes" <grepe.nosp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d60dcg$75k$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam.
>
> Cos sie moglo stac serwerowi Win2003? Po restarcie (po instalacji drukarki
> sieciowej) w logach systemu notorycznie pojawia sie komunikat bledu:
> "Model DCOM nie moze skomunikowac sie z komputerem XXX za pomoca zadnego
> ze skonfigurowanych protoklow."
>
> Komunikat dotyczy wszystkich komputerow jakie sa w sieci!! I wywala to co
> pare sekund dla kolejnego komputera!
>
> Co sie do ch...ry moglo stac? CZEGO ON ODE MNIE CHCE??
>
> Spotkaliscie sie z czyms podobnym?
> Prosze o jakies info lub sugestie... Eh, rece opadaja.

Oj... słabą masz cierpliwość, lepiej pomyśl nad zmianą zawodu :)

A co do Twojego zapytania, to przyjrzyj sie temu artykułowi:
http://www.eventid.net/display.asp?eventid=10009&eventno=579&source=DCOM&phase=1
Szczególnie zwracam uwagę na:
"I had this error on a Windows XP SP2 machine after I installed the driver
and tool package for the connected printer HP1320n. The installation package
includes a tool named HP Toolbox or alike. I found the error with "Process
Explorer" from Sysinternals. A process named HPBPro.exe cause high system
load, up to 100% every few minutes. I searched on Google and found that I am
not the only one who had this problem. After I uninstalled the HP Printer
Driver and Toolbox, I got rid of this annoying error. See the link to "HP
Forum - HPBPRO.EXE killing my server" for further information on this
issue."

Co to byla za drukarka?

--
Tomasz Polus