Re: linia komend

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 12 May 2005 - 19:42:56 MET DST

Grzegorz Niemirowski log:
[...]
> Gdy nie potrafiłeś tego uzasadnić
Wydawało mi się to oczywiste, że linia zaproponowana przez Ciebie nie
zadziała czyli jest niepoprawna. nie ze względu na syntax for .., ino na
pomieszanie w składni mkisofs i cdrecord.> , napisałeś, że pytający nie wie
czego chce.
Tak i podtrzymuję.
> Chodzi o to, żeby
> odczytać położenie istniejącej sesji i _dograć_ nową. Dlatego najpierw
> należy uruchomić program cdrecord aby znaleźć położenie ostatniej sesji
> a następnie to położenie przekazać do mkisofs. [...]

Najpierw należy stworzyć nowy plik.ISO. Następnie należy ewent. dograć nową
sesję, jeżeli krążek był nagrany w trybie Multisession. BTW czy to nie ma
być przypadkiem 1-sza sesja ---> Session 1?
Dlatego też, nie zgadzając się z zaproponowaną koncepcją przywołałem
standardowe wzorce tworzenia pliku.iso i "wypalania" CD jako podstawę do
zrozumienia na czym toto polega. :-)
P.S.
Jeżeli chodzi o "fizykę" to nie mkisofs komunikuje się z CD-ROM, ale
cdrecord.

--
Najwspanialsza mądrość to poznanie samego siebie.