Re: Przeprowadzka apache2 + php5 na iis + php5

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Thu 12 May 2005 - 16:22:55 MET DST

*** Przemek Wiśniewski <sdf@fasd.sdf>:

> To nie rozwiazuje mojego problemu. Regula jest taka, ze to ma dzialac
> w IIS. Nawet nie pytam, czy zainstaluja Apache.

Moim zdaniem sam sobie stwarzasz problem. Nawet jeśli nie chcą postawić
Apache jako głównego serwera (wystawionego do świata) to możesz go
uruchomić na np. interfejsie lokalnym (wyłącznie) na jakimś obskurnym
porcie (np. 1080) i zrobić przez IIS proxy do tego lokalnego Apache.
Tym sposobem nadal będzie na IIS. ;)

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )