Re: Przeprowadzka apache2 + php5 na iis + php5

Autor: porneL <pornel_at_despammed.com>
Data: Thu 12 May 2005 - 16:07:15 MET DST

On Thu, 12 May 2005 14:50:04 +0100, Przemek Wiśniewski <sdf@fasd.sdf>
wrote:

> To nie rozwiazuje mojego problemu. Regula jest taka, ze to ma dzialac w
> IIS. Nawet nie pytam, czy zainstaluja Apache.

To może jednak zapytaj. Jeśli jakiś zamotany ASP/C# nie ma działać na tym
samym kompie,
to spokojnie można Apache dorzucić.

Nawet jak ASP by miał być, to da się oba serwery postawić naraz i jeden z
nich przepuszcać
przez proxy drugiego (mod_proxy w Apache. Może IIS też to ma).

A co do przekierowania, to znalazłem w komentarzach do header() na
php.net, że najprawdopodobniej napisałeś wbrew RFC adres, który nie jest
absolutnym URI (http://...) i przez to IIS tak głupio się zachowuje.

--
* html {redirect-to: url(http://browsehappy.pl);}
this.author = new Geek("porneL");