Re: Brak kont użytkowników ????

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 12 May 2005 - 15:34:45 MET DST

Użytkownik <sokolek1978@czat.onet.pl> napisał w wiadomości
news:024b.000005ac.428355ff@newsgate.onet.pl...
> do skopiowania plików użyłem ntfsdos-a. przegrałem wszystko z c:-
> windows\system32\config do \tmp, skasowałem zawartość katalogu
> config i wgrałem wszystko z c:\windows\repair (inne wersje tych
> plików które tam były) i dalej do samo
>
> przywróciłem z tmp z powrotem zawartość configa
>
> skasowałem pliki sam i dalej to samo
>
> co do konsoli odzyskiwania to wymaga ono również hasła
> administratora, które pozostawiając puste wywala że niepoprawne
>
> pobawię się może jeszcze z pwdump'em ... itd
>
> PS. to nie mój laptop, więc nie mam ERD, backupu, obrazu dysku,
> itp, itd ;)

A sprawdziłeś, czy masz dostęp do katalogu \Documents and Settings z
profilami użytkowników? I czy są tam ich gałęzie rejestru
(ntuser.dat), w szczególności czy jest taki plik w profilu
administratora? Może są gdzieś ich kopie, poszukaj w \System Volume
Information - o ile była tam włączona usługa Przywracania systemu, to
znajdziesz tam wszystkie punkty przywracania w postaci plików .cab.

No i wreszcie, czy wykonałeś chkdsk /r spod Konsoli Odzyskiwania (nie
musisz się logować do niej, żeby to polecenie uruchomić) jak wcześniej
sugerowałem, bo może masz błędy na partycji albo nawet uszkodzone
sektory na dysku...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/