Re: AD i dodawanie kont - skrypt

Autor: TomekP <"TomekP">
Data: Thu 12 May 2005 - 14:00:15 MET DST

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał w wiadomości
news:d5vdld$j0n$1@inews.gazeta.pl...

> http://www.w2k.pl/tech/adsi_2.html - to jedna z mozliwosci
>
> --
> Tomasz Onyszko [MVP]
> T.Onyszko@w2k.pl
> http://www.w2k.pl

Jak już pisałem działa, ale pojawiła się mała różnica:
- gdy dodaje ręcznie użytkownika to na liście wszystkich moich użytkowników
AD są oni wyświetlani kolumnie nazwa po pełnej nazwie składającej się z
podanego imienia i nazwiska
- gdy dodam użytkownika poprzez skrypt na taj liście w polu nazwa jest nie
imię i nazwisko, lecz login danego użytkownika

jak to naprawić

Tomek