zrzut jpg z karty Tv przy pomocy wiersza poleceń

Autor: noHuman <noHuman_at_gazeta.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 10:34:38 MET DST

Witam, prosze o pomoc w takiej sprawie:

Pisze skrypt i poczebuje żeby mieć w pliku c:\out.jpg zrzut ekranu z
chwili wywołania skryptu, karta jest na Bt8xx a źródłem obrazu jest kamera
podłaczona do wejścia video karty.

próbowałem to rozwiązać przy pomocy programu do obsługi kamer
internetowych 'Yawcam' ustawiając tak żeby co 1s nagrywał aktualny obraz z
kamery na c:\out.jpg w ten sposób skrypt miałby zawsze 'pod ręką' aktualny
obraz z kamery.

pojawił się problem z Yawcam'em który zapisuje tylko obraz z
tunera( pierwsze z 3 wejść karty tv) i niema możliwości ustawienia innego
a poczebne jest wejście video

Pomocy: wie Ktoś jak ustawić domyślnie wejście Video na karcie ??

znalazłem inny program "wcapture.exe" na kturym ustawić wejście Video nie
było łatwe ale się udało i mój skrypt działa tak jak się spodziewałem

problemy wynikły takie że procedura 'uruchamiania wejścia Video' jest dość
skąplikowana, ten program się 'kłuci z winXP' to znaczy nie pozwala
zamknąć systemu oraz wyłącza wygaszacz ekranu 1s. po tym jak się włącza i
jeszcze na domiar złego nie pozwala się schować do tray'u

Pomocy: Prosze o namiary na jakieś inne programy(freeware) które mogą co
1s. robić zrzut z karty Tv do pliku, ku swojemu zaskoczeniu nie znalazłem
więcej :-(

Jeszcze jest Opcja żeby mój skrypt wywołał jakiś konsolowy program który
zapisze w c:\out.jpg aktualny obraz z karty Tv z wejścia Video albo
procedure z jakiegoś Dll za pomocą 'rundll.exe ...'
Pomocy: zna Ktoś z grópowiczów taki program albo odpowiednie parametry do
rundll.exe ??

Prosze o wszelką pomoc, opinie i sugestie na ten temat nawet o te średnio
z nim związane może jakieś inne sensowniejsze rozwiązania

Dzięki