[win2k3] 1. taskkill/tasklist 2. polączenia sieciowe

Autor: MaNwE <manwe_at_interia.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 20:11:05 MET DST

Witam,

posiadam Windows 2003 SP1 SE ENG. Pierwszy problem dotyczy poleceń
tasklist i taskkill, obydwa wypisuja "ERROR: The remote system must be
running Windows 2000 or above". Oczywiście uruchamiam je lokalnie.

Co do drugiego problemu, najpierw mały opis sieci:

ADSL --> JA --[192.168.2.x + ICS]--> X
|-->Router--[192.168.1.x + NAT]--> Y

Czyli, do modemu wpięty jest router, który udostępnia połaczenie w sieci Y
oraz mój, który przez ICS udostępnia net dla komputera X [jednego].
Wszystko działo bez zarzutu do momentu kiedy wyszła potrzeba żeby mój
komputer był dostępny w sieci .1.x [wszystko poza bezpośrednim cross'em
JA <-> X działa na wspólnej strukturze kabli]. Do pierwszej karty sieciowej
dodałem po prostu IP 192.168.1.2 - no i działa, ale ... ICS przestał. Siedzę
nad tym od wczoraj i nie mogę uzyskać jednoczesnej pracy ICS i dwóch IP.

Pozdrawiam,
MaNwE