Re: Brak kont użytkowników ????

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 18:54:08 MET DST

Użytkownik "Janusz Kornaga" <kornaga@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d5tc07$bib$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Tomasz Polus" <tomek@polvision.com.pl> napisał w wiadomości
>
> On nic nie pisał o Konsoli odzyskiwania, moim zdaniem powinien podmienić
> wszystkie pliki rejestru z katalogu repair, tak jak radził Michał.

Przed chwilą eksperymentalnie uszkodziłem swój system usuwając plik system z
katalogu Windows\system32\config, system nie uruchamiał się, zgłaszając brak
tego właśnie pliku. Po chwili przywróciłem skopiowany na bok tenże plik,
wszystko działa dobrze, partycja systemowa NTFS. Narzędzie, które posłuzyło
do tych zabaw to Bart PE.