Re: Brak kont użytkowników ????

Autor: Tomasz Polus <tomek_at_polvision.com.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 17:47:25 MET DST

Użytkownik <sokolek1978@czat.onet.pl> napisał w wiadomości
news:024b.000002f1.42822525@newsgate.onet.pl...
> sorki nie napisałem, ale z "podmianą" pliku SAM na "stary" z folderu
> Repair -
> też już próbowałem i nic to nie dało - jak mówię skończyły mi się pomysły
> :(
>
> opcja naprawy (przeinstalowania) istniejącej kopii windows z płytki
> instalacyjnej też nic nie dała

A gdzie masz backup? ;-)

Skoro nie masz ani backupu ani ERD, nie pomaga resetowanie
hasla, nie pomaga reinstall, nie mozesz zalogowac sie do konsoli
odzyskiwania, to sprawdz jeszcze co bedzie jak usuniesz plik SAM.
Ale nie spodziewaj sie dobrych wiesci bo prawdopodobnie NIC nie bedzie :(
W tej sytuacji obawiam sie ze naprawa systemu (bo prawie zawsze
mozna jakos naprawic uszkodzony system) jakimis zaawansowanymi
niskopoziomowymi narzedziami moze byc zbyt kosztowna czasowo - szybciej
pojdzie reinstalacja od zera.

--
Tomasz Polus