Re: Nie ma "Ł"

Autor: Krzysztof Wolski <wloczykij78wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 16:54:18 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Po pierwsze włącz MIME, bo na początku nawet nie widziałem
> o jaką polską literę Ci chodzi. Na razie wysyłasz na grupę
> śmieci, a nie polskie znaki :)

Panie Radosławie - a nie prościej samemu sobie ustawić w czytniku parę
"ułatwień" ? W 99% przypadków, kiedy widzę Pana uwagi dotyczace
kodowania, to u mnie wiadomość wyświetla się bez krzaczków, chyba że Pan
ją cytuje ;-) Dziwne? Nie - domyślnie 8859-2, chyba że zdefiniowane w
MIME na inne ...

--
Pozdrawiam, Krzychu
"Taniec to zawracanie głowy nogami"