Re: Safe Mode na kontrolerze AD 2003

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 11:19:19 MET DST

Bartek Siebab wrote:

> bo w jeden tryb powinieneś logować się hasłem które ustawiłeś w dsrm
> a w drugi hasłem jakie miał admin lokalny _przed_ instalacją domeny :)

Dokaldnie tak powinno byc .. prawde mowiac nigdy sie nad tym nie
zastanwialem wczesnie ale dodatkowo mozna sie zalogowac do tego
kontrolera na podstawie cached credentials domenowych, czyli jezeli nie
wylaczyles cachedcredentials a administrator logowal sie juz na tym DC
to oprocz hasla lokalnego admina przed instalacja zadzialaja rowniez
poswidczenia admina domeny (czy innego uzytkownika ktroy sielogowal i ma
do tego uprawnienia).

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl