Zmiana seriala w Win2k

Autor: marioo <marioo_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 21:32:47 MET DST

Czy ktos wie jak zmienic s/n na zainstalowanym systemie? Programik keyfinder
moze tak serial odczytac z rejestru, ale nie mozna za pomoca niego zmienic
kodu ( przynajmniej nie w W2k). Drugi sposob ktory znalazlem na google'u to
skrypt w Visual Basicu - jutro to sprawdze - mam pewne podejrzenie że
niestety nie zadziala. Moze ktos slyszal o czyms podobnym do keyfindera, ale
suportujacym zmiane kodu rowniez w win2000.
Reinstalacja systemu z nowym kodem bylaby klopotliwa - duzo zainstalowanego
softu - zreszta plytka z instalka w2k, ktora mam nie "lyka" kodow ktore
musze wklepac( naklejka na PC, wiec sa na pewno OK) - to tez dziwna sprawa,
do tej pory myslalem ze dopiero w WinXP Microsoft wprowadzil kombinacje
nosnik+S/N jako calosc.

Pozdrawiam, Mariusz