Re: Właściwości pliku

Autor: HelpDesk Admin <helpdesk_at_komers-bhp.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 18:57:33 MET DST

Wszystko ok znam te mozliwość.

ale jest jeden maly problem

Przy tym potrzeba dużo czasu.
Kolejna sprawa to jest to, że moja siec liczy ok 500 użytkowników i dzienny
przerób plików wynosi ok 100 GB przy takim obciazeniu moje logi bardzo
szybko beda sie przepelniac. Dodatkowo nie chce tego robic codziennie tylko
raz na jakis czas potrzebuje sprawdzic wlasciwosci pliku np o niecenzuralnej
tresci kto jest za niego odpowiedzialny, wyciagnac konsekwencje a nastepnie
go usunac.

pozdrawiam
Rafał