Uprawnienia administratora

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Mon 09 May 2005 - 20:14:51 MET DST

Witam

Problem:

Zdalnie zabrać uprawnienia administratora użytkownikowi do jego komputera bez
instalowania jakiegokolwiek oprogramowania lub z wykorzystanie tego co jest.

Komputer do przekonfigurowania W2000.Użytkownik posiada uprawnienia lokalne jako
uzytkownik standardowy ( aplet uzytkownicy w panelu sterowania) oraz posiada
upawnienia administartora po zalogowaniu sie do domeny (nie jest to
administrator domeny ani administrator sieci).Nie wiem czy dobrze
wytłumaczyłem.Wyglada to np tak:

komputer nazywa się: ala, a domena:firma

w uzytkownikach wygląda to tak:

kazik ala użytkownik z ograniczeniami (konto
lokalne - logowanie lokalne)
kazik firma administrator (konto logowania w domenie
bez uprawnień admina)

Informuje,że mam pełne prawa administartora domeny ale nie chce podchodzic do
kłopotliwego komputera fizycznie).System w2003 AD.

P.S.

Czy uprawnienia jako uzytkownika domeny (admina) pokrywają uprawnienia zwykłego
usera lokalnego czy odwrotnie

P.