Re: problem z trybem chronionym win xp profressional

Autor: matb <matb11_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 15:03:40 MET DST

ktoœ podpisany jako *Michal Kawecki* był wystukał:

> Użytkownik "matb" <matb11@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

 /ciach/

> Zobacz, czy nie pomoże podmiana pliku \windows\system32\autoexec.nt na
> jego kopię z katalogu \windows\repair. Nie zapomnij też o nadaniu mu
> od razu atrybutu read-only, bo szkodnik który Ci go najprawdopodobniej
> uszkodził, dalej jest u Ciebie w systemie.

Oba pliki sa takie same.
Ad-aware ani Microsoft antiSpywate zadnego swinstwa w systemie nie
znalazly. Avast zreszta tez.

Wiec co? Podejrzewam, ze to trzeba cos zmodyfikowac w tym autoexec.nt
albo czyms takim. Ale nie wiem co. No i moze jednak problem lezy
calkiem gdzie indziej???

--
pozdrawiam
matb